Adio „draga” mea Raiffeisen!

Am avut un cont si un card atasat contului la Raiffesen pentru ca patronul la care eram atunci a dorit sa-mi vireze salariul la acea banca. Ulterior am luat si un card de cumparaturi de la ei pentru ca totul mergea bine. A inceput sa scartaie treaba cu Raiffeisen dar sunt un naiv si am continuat. Acum 3 ani am contractat si o depunere intr-un cont pentru locuinte. Mi s-a spus ca voi primi 25% de la stat si 25% de la banca daca las banii pe 5 ani la ei. Ca sa ma conving am intrebat cat trebuie sa platesc din 7100 lei si mi-au spus ca 3550.

Ok. Intr-o zi am gresit si in loc sa dau cardul de la Banca Transilvania, la cumparaturi, unde aveam banii mei am dat cardul de la Raiffeisen unde nu aveam decat banii bancii. Pe data de  09.07 2016, seara, am zis sa acopar contul de la Raiffeisen ca sa fie in regula. Am intrat pe internet si am bagat suma necesara acoperind lipsa. Am verificat, totul era in regula si cand sa ies am vazut cu uimire cum s-au schimbat cifrele. Pe loc mi-a disparut o suma in lei echivalenta cu 60 de dolari la Charity Water. Am sunat la Call Center si au blocat contul si cardul. Norocul meu! Peste cateva minute am primit 2 SMS-uri ca au fost incercari de ridicare a sumei de 520 Eu de o persoana din Algeria pentru o firma de „binefacere” din New York,  SUA. Firma de hoti se numeste Charity Water: http://www.charitywater.org/about/

De aici a inceput credinta mea ca banca Raiffeisen este o banca aiurea.

Nu mi-au spus ca le-au fost sparte serverele.

Eu cand cumpar ceva trebuie sa stiu parola de inrolare sau codul pin. I-am intrebat cum este posibil ca unul care nu stie asa ceva sa ia banii de la mine? Nu mi-au raspuns. M-am dus sa depun reclamatie. Mi-au dat un formular gresit. S-au comportat cu mine parca eu am fost infractorul.

Desi cu contul in fata, le-am spus ca mi-a luat 60$ si ele au inteles ca nu. M-am apropiat de una care sa-mi dea o informatie si desi n-avea client a inceput sa-mi spuna:  „Nu, nu te apropia!” parca eram ciumat.

Astazi am sunat la Call Center sa ma lamuresc cu banii ca m-am apropiat de suma de 3550 lei si mi-au zis ca nu este adevarat ca statul imi da 25 % dar banca imi da un rahat! M-am dus si mi-am luat extrasul de cont.E adevarat! Statul mi-a dat cei 5% pe an (total 25% in 5 ani) iar banca mi-a dat 1,5% ( adica 31 lei) si mi-a luat 5 lei impozit si 36 lei comision de administrare. Adica se folosesc de banii mei si ai statului si tot ei iau comision. Adica dobanda este negativa. Noroc cu statul ca plateste ca prostu’ pentru banci!

Adio si sa va ia dracu’ cu Austria voastra cu tot! Doar de furat sunteti buni!

Lasă un comentariu